INSTALACJE GAZOWE PRINS
Ekologiczne LPG |
W dzisiejszych czasach świat dąży do nowoczesnoci w sposób niezwykle szybki i dynamiczny.
Potrzebujemy coraz więcej doskonałych rozwiązań, które mają nam ułatwiać życie, pomóc zaoszczędzić ciężko zarobione pieniądze czy żyć w zgodzie z otaczającym nas światem.
Firma Prins Alternatywne Systemy Paliwowe od prawie 30 lat wychodzi naprzeciw tym wymaganiom, będąc liderem na rynku paliw alternatywnych.
Często zapominamy, że zabudowa auta pod działanie na autogaz to nie tylko oszczędności, ale również a może przede wszystkim dbałość o przyszłość naszych dzieci. Jazda na LPG jest bardziej EKOLOGICZNA niż jazda na benzynie, nie wspominając o silnikach zasilanych olejem napędowym.
Na naszym rynku motoryzacyjnym zmiany widać na każdym kroku. Jedną z nich jest wejcie w życie kolejnej normy emisji spalin Euro 6. Aby sprostać wymogom tej normy, większość producentów wprowadziła do swoich jednostek bezpośredni wtrysk benzyny. A to musiało doprowadzić do przełomu w zakresie zasilania tych jednostek autogazem. Systemy sekwencyjne, ze względu na swojš specyfikę, nie są w stanie podołać temu wyzwaniu.
Firma Prins wychodzi naprzeciw tym wymaganiom i wprowadza na polski rynek wyjątkowe rozwiązania, jakimi są instalacje gazowe XXI wieku Direct LiquiMax-2.0.
Firma Prins Alternatywne Systemy Paliwowe opracowała instalację, która zapewnia możliwość jak najlepszego wykorzystania zasilania gazem silników z bezpośrednim wtryskiem benzyny. Instalacja Direct LiquiMax-2.0, w skrócie DLM, ma wiele nowinek technologicznych, które użytkownicy na pewno docenią. Ideą, która przyświecała konstruktorom, było stworzenie systemu, który zachowując zalety zasilania silnika autogazem, eliminuje jej wcześniejsze słabości. Po wielu analizach stwierdzono, że są trzy przyczyny, które należy wyeliminować, żeby zwiększyć komfort eksploatacji oraz oszczędności związane z tankowaniem pojazdów.
Problem pierwszy jakość i odpowiedni dobór podzespołów.
Aby uniknąć dowolnego doboru i kompletacji instalacji z przypadkowych części, instalację DLM tworzy się pod konkretny model i silnik. Nie ma możliwości wymiany podzespołów na inne, często bardziej awaryjne zamienniki.
Problem drugi jakość i poprawność montażu.
W każdym samochodzie, do którego jest dostępna instalacja DLM, procedura montażu jest ściśle określona. Monter nie ma miejsca na improwizację, nie musi dorabiać uchwytów oraz samemu szukać miejsca do zamontowania podzespołów wszystko ma przygotowane w zestawie, w którego skład wchodzą wszystkie części potrzebne do montażu instalacji DLM. Zyskujemy dzięki temu najlepszą oraz powtarzalną jakość montażu, a także odpowiednią estetykę.
Problem trzeci strojenie i kalibracja instalacji.
Nie są już wymagane jazdy próbne w różnych warunkach drogowych. W skład zestawu instalacji DLM wchodzi komputer, który już ma wgrany odpowiedni program sterowania silnikiem. To zapewni nam najlepsze parametry pracy silnika, sprawdzone i przetestowane przez inżynierów firmy Prins.
Jednak największą zaletą, którą docenią użytkownicy samochodów z instalacją DLM, jest możliwość jeszcze większych oszczędności podczas eksploatacji. Silnik nie potrzebuje benzyny!!! Dzięki wykorzystaniu układu paliwowego silnika cały czas pracuje on wyłącznie na gazie. Nie musimy chyba przypominać, jak wielkie znaczenie dla flot samochodowych majš niskie koszty eksploatacji. A dzięki instalacji DLM będą one niższe oraz łatwiej będzie ograniczyć zużycie coraz droższej benzyny.
LPG w nowej Octavii: gaz w silniku z bezporednim wtryskiem |
8 sytuacji, w których nie warto kupować diesla |
Prins Direct LiquiMax 2.0 – benzynie już dziękujemy |